Klacht: Online bestelling

op 13 januari 2014 over C&A in de categorie Kledingwinkels

ik heb rond een tijd geleden bij c&a online geshopt. ik vond het al geen leuk idee dat ik met ideal moest betalen, ik doe het liever met acceptgiro, maargoed omdat het niet anders kon, deed ik het toch maar wel. ik kreeg vrij snel het pakket binnen, maar toen ik het openmaakte, zat er wat anders in dan wat ik had besteld. dus heb ik het pakketje diezelfde dag nog retour gedaan. toen heb ik een aantal weken op mijn geld gewacht, en hetkwam maar niet, dus heb ik een email gestuurd. het antwoord was dat mijn pakketje er nog niet was. maar dus moest ik nog maar even geduld hebben want ze zouden me diezelfde dag nog inlichten. niet gebeurd. dus heb ik 3 dagen later zelf maar weer geinformeerd. en ze zeiden dat ik weer geduld moest hebben maar weer hoorde ik niks. ik heb al een aantal keren vaker gemaild , maar krijg dus de hele tijd het antwoord dat ik maar rustig moet blijven wachten. nu is het 2 maanden geleden en heb nog steeds mijn geld niet en het contact moet altijd van mijn kant af komen want volgens mij doen ze er niks op uit!

ik heb nog steeds geen oplossing

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over C&A

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over C&A nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door fabienneveldkamp