Klacht: Onlangs jaarabonnement van 100Gb met Prepaidkaart voor € 19,99 gekocht houdt na 1 maand al op ! ! !

op 03 juni 2021 over Google in de categorie Zoekdiensten

Onlangs crashte de Sd-kaart in mijn vorige telefoon en werd de back-up via Google extra belangrijk. Omdat de grootte van de benodigde opslag de gratis opslagruimte dreigde te overschrijden maar een jaarabonnement voor € 19,99 aangeschaft. Aangezien betalen met Ideal niet mogelijk was hiervoor speciaal een prepaid card van google voor € 25,- gehaald… Nu 1 maand later krijg ik doodleuk het bericht uw gratis proefperiode van 1 maand is bijna afgelopen. NEE, IK HEB NIKS GEEN GRATIS PROEFPERIODE KUNNEN KRIJGEN en verwacht dat ik gewoon netjes 13 maanden (1 maand gratis proef 1 jaar betaald) voor mijn € 20,- krijg !!! Is det een per ongeluk foutje of poging tot oplichting?

Minimaal zoals ik in mijn klacht heb aangegeven, maar enige extra compensatie wegens het ongemak en ergernis zou Google niet misstaan!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Google

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Google nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door TheKars