Klacht: onkyo versterker

op 02 augustus 2016 over Correct in de categorie Electronica Winkels - ketens

In oktober 2013 een Onkyo versterker gekocht bij Radio Correct. Ergens in mei dit jaar kwam er geen geluid meer uit. De garantie is op dat moment net verlopen?
M.b.v. internet de boel gereset en de laatste firmware erop gezet. Natuurlijk werkt hij dan niet! De versterker ter reparatie aangeboden bij Correct. Correct kan hem repareren voor €211,-, want de stuurprint moet vervangen worden. Vreemd want ik mag toch verwachten dat een versterker minimaal 5 jaar meegaat. Correct gebeld en het probleem voorgelegd, zij zeggen simpelweg dat ik pech heb gehad. Ik moet blij zijn met de periode dat hij het wel deed. Dat is toch van de zotte!!

Ik ben tevreden als ik de reparatie kosteloos uitgevoerd wordt door Correct. Rond vragen leverde op dat Onkyo een slechte serie heeft uitgebracht en deze kosteloos vergoed. De Onkyo versterkers worden vrij warm, waardoor er schade aan het apparaat kan ontstaan.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Correct

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Correct nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Trickystar