Klacht: onkundigheid

op 02 september 2015 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

Terug brengen artikel zonder bon. Iedere week koop ik bij action, bij filiaal Rijnsburg en/of Leiden op de kennedylaan.
De bon van dit artikel ( bus hoogglanslak ter waarde van ik denk € 6.00 heb ik niet meer in mijn bezit. Ik was de dag ervoor in het filiaal Leiden daar kom men mij niet helpen omdat zij op mijn afschrijft zagen dat het in filiaal Rijnsburg is gekocht. Vandaag dan op naar filiaal Rijnsburg. Ik laat het afschrift zien op mijn mobiel, de filiaalmanager kon het niet vinden, wat vreemd op mijn afschrift staat het toch duidelijk vermeld ( zie kopie) deze klant onvriendelijke mijnheer liep gewoon weg met de woorden, ik kan het niet vinden in ons systeem. Wat een ondeskundigheid naar een klant toe.
Het gaat niet om het luttele bedrag maar om de kortzichtigheid zo je klanten te woord te staan.

zie kopie afschrijft welke uw medewerker niet kon vinden in zijn systeem.

14-08-2015
1101 action RIJNSBURG NLD
Pasvolgnr:020 13-08-2015 14:59
Transactie:02Q9U0 Term:3P1F02
BA 16,63

Bedrijfsleider moet niet zo kortzichtig zijn en moeilijk doen over een bedrag van € 6.00 als de klant met het betalingsbewijs voor zijn neus staat.

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Action over deze klacht.

Bericht van Action

5 jaren geleden - Beste heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

5 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 10000