Klacht: Onklantvriendelijkheid

op 14 april 2020 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen rond 10 uur was ik bij de Lidl in Wolvega. Bij ingang stond medewerker om winkelkarretjes te verstrekken. Klanten voor en na mij werd een kar verstrekt. Ik heb nog keurig mijn handen ontsmet en ik stond er wat verloren bij. Op gegeven moment werd me gevraagd of ik karretje wilde. Beetje laat en het is dat ik boodschappen nodig had anders was ik de winkel weer uitgegaan.
Dit staat als het goed is ook allemaal op camera.
Ik ben anders gekleurd dit valt bij mij onder discriminatie. Ongekend in deze tijd!
De karretjes zijn ontsmet maar klanten hoeven zelf bijv niet hun handen te ontsmetten. Dus graag verneem ik wat de bedoeling hiervan is geweest.
Bij geen behandeling van deze klacht neem ik in overweging om politie te bellen of arbeidsinspectie.

Gewenste Oplossing:

Schriftelijke reactie

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 14 april 2020 om 14:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ssvanderwal