Klacht: Onklantvriendelijk personeelslid filiaal Hoogkerk Groningen

op 18 juli 2012 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Tijdens mijn bezoek aan uw filiaal in Hoogkerk, mocht ik ongewild toeschouwen en aanhoren hoe een van uw cliënten(oudere vrouw) niet al te vriendelijk te woord gestaan werd door een van de dames werkzaam in dit filiaal. Uw personeelslid helpt de cliënten op een snauwerige toon en wijst mensen, die haar iets vragen terecht op een manier die niet empatisch te noemen is en in deze tijd niet meer zou mogen. Ik heb haar op haar onvriendelijkheid gewezen en ze vertelde dat het protocol van Kruidvat niet toestaat dat men haar iets vraagt wanneer ze met een andere cliënt bezig is, zeker kan ik me dat voorstellen, maar de manier waarop de mensen afgebekt(sorry voor dit woord, maar zo is het nu eenmaal) worden gaan alle fatsoensnormen te boven. Her en der in ons dorp wordt er op dit moment gesproken hoe onvriendelijk uw cliënten door haar bejegend worden, ook dat men wil gaan protesteren of zelfs overweegt andere drogisterijen te gaan frequenteren in Groningen, Dit alles lijkt me voor u geen goede zaak, daar dit filiaal altijd prima heeft gefunctioneerd en de bediening uw cliënten altijd vriendelijk te woord hebben gestaan. Deze mevrouw in kwestie is sinds kort werkzaam in dit filiaal en als er niet ingegrepen wordt dan gaat het niet goed.

De dame in kwestie onderhouden over haar onempatisch wangedrag, maar de oplossing ligt geheel bij u. Mijn huidige mening over Kruidvat is onveranderd, ik blijf er komen omdat het de enige drogisterij in het dorp is en ik niet ontevreden ben (bovenstaande klacht buitenbeschouwing latende).

Alle klachten die gemeld zijn door Drogisterijen