Klacht: Onklantvriendelijk personeel luigi lucardi

op 30 mei 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Hallo,

Mijn dochter is vandaag jarig en zeurt al tijden over gaatjes. Ik ben eindelijk overstag en vandaag zou het gaan gebeuren. Op uw site had ik vooraf gelezen. Ik heb haar eerder uit de BSO gehaald hiervoor en helaas ging mijn fiets onderweg kapot. Gelukkig waren we op tijd binnen. Er waren enkele klanten voor ons en slechts 1 meisje om te helpen. Dat duidelijk niet de meest snelle was. Prima, we hebben de tijd en wachten wel. Vervolgens duidelijk uitgelegd dat ze graag wil, maar het eng vind. Dat dubio werd haar ook heel duidelijk. En net toen ik mijn dochter zo ver had dat ze iets uit gaat zoeken stapt er een dame binnen die gewoon dood leuk zegt dat we een andere keer terug moeten komen omdat zij niet wilde dat dat meisje het vandaag nog zou doen. Echt totaal onredelijk zoals ze was. Dat meisje gaf ook duidelijk aan haar aan dat wij echt wel op tijd waren en daar al een hele tijd stonden. Dat klopt. We zijn een half uur binnen geweest en hebben een hele tijd moeten wachten tot dat meisje klaar was met de andere klanten. Was een stuk sneller gegaan als die dame niet pauze zat te houden. Vond het echt nogal lullig. Zeker omdat ik dankzij uw personeel nu geen kado heb op de verjaardag van mijn dochter. Ik had al een plan om een ring te kopen in geval het echt niet zou gaan. Maar vind het geen stijl deze klantenservice. Heb gezegd dat ik niet een andere keer meer terug ga komen en zelfs dat kon rekenen op ontzettend onredelijk gedrag. Ik vind het echt schandalig dat uw personeel zo uitvalt tegen klanten ipv ze gewoon netjes te helpen. Een grote bek en al. Ik verwacht dus dat u op zijn minst de gemaakte reiskosten gaat vergoeden. Ik kwam daar immers om een kado te kopen, of oorbellen of een ring. Niet om door u personeel afgeblaft te worden.

Vergoeding van de gemaakte reiskosten. Een excuus zou heel netjes zijn.

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lucardi in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lucardi een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lucardi

Heeft op 06 juli 2017 om 16:44 geantwoord

Beste klant,
Wij willen jou vragen om hierover een mail te sturen naar info@lucardi.nl.
Graag vernemen wij dan ook in welk filiaal jij bent geweest en een telefoonnummer waar jij op te bereiken bent. Zoals in de vorige reactie staat, kunnen wij jou geen reiskosten vergoeding bieden.
Lucardi

Alle klachten die gemeld zijn door Inka-Maya