Klacht: Onklantvriendelijk!!!

op 09 maart 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Een kleine twee weken geleden lamellen en een lamellen schaar gekocht bij leenbakker te Roermond. Schaar bleek niet nodig te zijn aangezien lamellen precies bleken te passen. Ben naar winkel terug gegaan in de veronderstelling geld terug te krijgen voor schaartje aangezien deze niet was gebruikt. Werd er eenmaal aangekomen in winkel door medewerker op geattendeerd dat volgens de voorwaarden niet over gegaan kan worden tot terugbetaling van aankoopbedrag. Ik vertelde de medewerker op mijn beurt zelf ook in een winkel te werken, ik vond dat de medewerker dit ook op een andere ” klantvriendelijkere ” wijze zou kunnen oplossen. Volgens de medewerker was hij klantvriendelijk en handelde hij alleen volgens de regels. Medewerker bood me wel aan een keuze te mKen uit het assortiment op dat moment ter waarde van het aankoopbedrag van het schaartje. Iedereen begrijpt dat ik kwam voor teruggave van aankoopbedrag ipv van een willekeurige gedwongen keuze uit jullie assortiment op dat moment. Tot zover kon ik alles enigszins begrijpen, vind het ondanks dit nogal een vreemde regel voor een non-food, non hygiene gerelateerd artikel maar goed! Hierna sloeg de boel om en betichte jullie medewerker er mij van het schaartje te hebben gebruikt en terug gestopt te hebben in de verpakking!!! Dit is totaal niet gebeurd! Ik werd boos en ben weg gegaan. Dit mag een medewerker naar mijn mening nooit zomaar doen!!!! Erg onklantvriendelijk dit!!!

Welgemeende excuses! Ik wil de verpakking best komen aanbieden om te bewijzen dat ik die schaar helemaal niet heb gebruikt!! Ik was bij de leenbankker in Roermond omstreeks 12:30 op vrijdag 7 maart.

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Kefkelingen