Klacht: Onjuiste weergave reclamefolder

op 30 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Ik bezocht vorige week het kruidvat in Weert,( Muntpassage ) ik wilde uit de folder een biodermal product , er stond duidelijk bij, keuze uit het hele assortiment !! Echter toen ik de gezichtscrème voor in de zon wilde kon dat niet, dan had erbij moeten staan, “uitgezonderd de zonproducten ” mijn mening, toen had ik ook nog kruidvat zonproduct 1 + 1 gratis, ik had de notenolie en de aftersun van het kruidvat merk, helaas de aftersun hoorde er niet bij, terwijl dat dit product wel stond afgebeeld in de folder, drukfoutje volgens een medewerker, foutje, bedankt !! ik was toen boos en teleurgesteld, dat ik toen heb gezegd, dan neem maar alles terug, ik had gekocht voor 68 euro, ik wil mijn geld terug, dit is niet netjes en ook niet klantvriendelijk !!

Ik zou alsnog heel graag die producten willen, tegen de prijs zoals het in de folder werd vermeld

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door MarianR1960