Klacht: onjuiste vertrektijden

op 29 december 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Op 24 december vertrok ik om 20:26 uur met de bus vanuit St. Antoniuspark in Horst aan de Maas. De chauffeur vertelde mij dat om 20:00 uur op kerstavond geen bussen meer rijden op dit traject maar dat hij nog wel naar het NS station te Venray rijdt. In de app van ov9292 zag ik dit niet aangegeven. Opk niet toen ik mij in de bus bevond. Daar waren de diensten van een gewone zondag vermeld.Zou ik een uur later vertrokken zijn dan had ik niet meer thuis kunnen komen.
Kan dit aangepast worden?
Alvast vriendelijk bedankt, Rieky
Ook jammer dat zondags de bussen maar om het uur rijden. De aansluiting de trein van Nijmegen-Venray met de bus naar Horst is goed, maar de overstap is wat krap. Heeft de trein wat vertraging dan mis ik de bus naar Horst en moet ik bijna een uur wachten. Een trein eerder nemen is ook geen aangenaam alternatief, vanwege het lange wachten in de kou.
Vriendelijke groet,
Rieky

Verder ben ik tevreden over Arriva.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar reizigers@9292.nl
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door ishmaray