Klacht: Onjuiste vertrektijden

op 25 december 2017 over 9292 in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De vertrektijden van de bussen zijn onjuist aangegeven in de app. Deze komen niet overeen met de vertrektijden die aangegeven staan in het bushokje. Dit geldt echter niet voor alle woonplaatsen. In Breda geen last van gehad, wel in Ulvenhout en Waalwijk. Erg vervelend om net op een paar minuten de bus te missen omdat 9292 deze verkeerd aangeeft.

Gewenste Oplossing:

Als de juiste vertrektijden worden weergegeven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over 9292

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over 9292 nog niet in behandeling is genomen.

9292

Heeft op 10 september 2018 om 13:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste reiziger,

Sinds kort is 9292 actief op klacht.nl. Daardoor konden wij niet eerder op je melding reageren.
We horen het graag als je melding nog actueel is. Je kunt dan een reactie sturen naar reizigers@9292.nl
Ook is het mogelijk om te reageren via het Twitter en Facebook account van 9292.

Groeten, Marco.

9292 is een samenwerkingsverband van alle OV-bedrijven in Nederland. We verstrekken namens hen uitsluitend OV-informatie.

Alle klachten die gemeld zijn door DeniseBongers