Klacht: Onjuiste trouwring maat

op 12 oktober 2017 over Lucardi in de categorie Juweliers

Bij Lucardi Zoetermeer hebben wij onze trouwringen en extra symbolische trouwringen voor de kinderen aangeschaft. De symbolische ringen zijn als eerst opgemeten. De trouwring van mijn vrouw volgde. Mijn ring werd maat werd niet meer opgemeten omdat deze overeen zou komen met dat van de symbolische ring. Bij het ophalen van de ringen merkten wij op dat de mijn trouwring te los zat. Geen juiste pas maat. Omdat het kouder was, werd erg gezegd dat als het warmer wordt mijn vinger zou uitzetten en de ring weer past. Na wat overleg toch maar met het advies van de verkoopster ingestemd en de ringen laten graveren. Na het trouwen heb ik de ring meerdere keren in mijn broekzak verloren omdat deze er vanaf schuift. Achteraf toch maar terug gegaan om hier melding van te doen en vragen naar een oplossing.
Nu is het zo dat wij de ring hebben geaccepteerd dus zijn de kosten voor onze rekening. Het verkleinen van de ring kost nog eens 84 euro boven op de 900 die wij reeds betaald hebben. We zijn verder vriendelijk geholpen maar dit kan echt niet.

Als mijn ring wordt verkleind. Ben het niet eens dat ik hier voor moet betalen maar ik zou maximaal 30 euro willen uitgeven of dat de kosten worden gedeeld. Ik heb een standaard maat en de ring is amper gedragen. Het omruilen en graveren zou geen niet zo duur moeten zijn.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Lucardi

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Lucardi nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rodie3