Klacht: onjuiste reisinformatie

op 03 februari 2014 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik reis voor mijn werk van uitgeest naar schiphol en weer terug. Voor de terugreis kan kiezen tussen de reistijden: .10/.14/.28/.40/.44/.58. Tot een maand geleden vind je deze reistijden ook terug in de app ns reisinformatie. Maar sinds een maand kan ik 4 van de 6 begintijden niet meer terug vinden voor deze reis. Als ik de ns reisinformatie gebruik zie ik dus alleen de reistijden .10/.40.
Ik heb daardoor regelmatig een trein gemist.
Waarom hebben jullie dit gedaan.ik ben zeer ontevreden over jullie reis informatie. Ik voel mij misleid. Ik heb het idee dat jullie op deze manier proberen dat de te kleine treinen niet meer overvol zijn. Ik vind dit een hele slechte manier. Ik voel mij echt balazert. En daar betalen wij dan heel veel geld voor.

Dat de reisinformatie juist wordt ingevuld. Alle 6 de reistijden per uur.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 03 februari 2014 om 13:24 geantwoord

Onze app geeft alleen de tijden van treinen weer, waarvan de overstap op station Amsterdam Sloterdijk te halen is. Voor elk station geldt dat er rekening gehouden moet worden met een overstaptijd. De reisplanner en app houden daar automatisch rekening mee. Op dit moment is dat alleen bij de vertrektijden '10, '14, '40 en '44.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van NS beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door passie2810