Klacht: Onjuiste rapportage inzake Jonker – Bijlsma / onderzoeker dhr. T. Garcia

op 28 september 2016 over Raad voor de Kinderbescherming in de categorie Hulpverlening

Klacht 1:

De klacht is dat het onderzoek ondeugdelijk en niet in een rechtszaak mag worden gebruikt. Het beeld van de vader is eenzijdig en er is laster en daar kan de vader zich niet tegen verzetten op deze wijze.
Als niet voldaan wordt aan onderstaande toevoeging mag deze rapportage niet gebruikt worden voor een rechtszaak en moet een nieuw onderzoek worden verricht.
Ik weiger met deze rapportage medewerking aan een rechtszitting en heb mijn advocaat opdracht gegeven deze rapportage terug te sturen. Dit is en blijft ongeldig.
Bovendien heb ik gevraag wat er met de rapportage wordt gedaan. Deze is zonder mijn medeweten doorgestuurd.

Ik wordt wederom bij advocaat en rechter in diskrediet gebracht. Dit kan en mag niet de bedoeling zijn en is ook niet in het belang van de kinderen.

Zie bijlage

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Raad voor de Kinderbescherming nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door ale.jonker@me.com