Klacht: Onjuiste prijskaart

op 30 september 2016 over ZARA in de categorie Kledingwinkels

Geachte heer/ mevrouw,

Gisteren heb ik een leren jas gehaald bij de zara in Amsterdam. Echter bij de kassa aangekomen werd er een prijs van €49,95 aangeslagen., Ik gaf aan dat de leren jas €39,95 kost, aangezien dat op het prijskaartje stond. Mevrouw trok de prijskaart ervan af en gaf aan dat dit een spaanse prijs was en dat het niet klopt. Ik gaf aan dat dit ook bij de andere jassen stond, zij heeft dat toen gecontroleerd en gaf aan dat het nog bij een andere jas aanwezig was (verkeerd prijskaartje). Ik gaf toen aan dat dit niet juist was, aangezien ik eerder in de store was en toen jas M,L en XL heb gepast die alledrie dat prijskaartje hadden. Ik was het dus niet eens met het oordeel en vroeg naar de manager. De manager was toen gekomen en zei alleen sorry voor het ongemak, maar de jas kan niet voor €39,95 weg, alleen als er meer dan drie jassen met dezelfde prijskaart aanwezig zij, maar niet als het 1 a 2 zijn. Ik gaf aan dat ik eerder in de store was geweest en de kaartjes dus wel aanwezig waren bij meerdere jassen. Toen kwam er een andere vrouw genaamd Ahn (ik heb namelijk haar naam genoteerd) die gewoon zij van ja het is beleid etc. Ik vroeg haar netjes waar het beleid stond beschreven aangezien ik HR doe, maar hier kon zij geen antwoord op geven. Het enige wat zij zei is het kan niet wil je de jas ja of nee. Ik heb ook het idee dat zij mij voorschut probeerde te zetten, zodat iedereen hoorde dat wij een probleem van €10 maakte. Ik vind dit niet netjes! Ik vind niet dat het mij schuld is dat de prijskaartjes niet correct zijn weggehaald en dat er een spaanse prijs zichtbaar was. Wat als ik terugkwam en omdat ik wist hoeveel die jas koste maar €40 euro op zak had? Dan zou ik voorschut staan omdat Zara dus een fout maakt. Dat niet alleen toen ik vroeg om het kaartje waarop €39,95 stond zodat ik een klacht kon indienen, had zij het al verscheurd en in de prullenbak gegooid. Ik was er toen helemaal klaar mee en gaf aan dat zij het prijskaartje gewoon uit de prullenbak moet halen.

Ter verduidelijk ik heb gesproken met de manager en Ahn.
Ahn was degene die heel brutaal overkwam en totaal niet netjes.
Het nummer die zij heeft doorgegeven is: 020-5305660

Graag krijg ik het verschil teruggestort of een compensatie voor de manier waarop ik ben behandeld. Ik heb hier namelijk geen zin in, ik koop altijd mijn kleren bij de Zara, maar op de manier waarop ik gisteren ben behandeld wil ik echt niet terugkomen! Ik heb gevoel dat ik gewoon gekleineerd ben, terwijl ik in mijn recht stond om dit aan te geven. Nogmaals wil ik aangeven dat het niet mijn probleem is dat het personeel zijn werk niet goed doet, in de zin van de ''spaanse prijskaartjes'' weghalen in de stock.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over ZARA

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over ZARA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nneoma Emeh