Klacht: Onjuiste informatie omtrent werking keukenapparaat

op 19 mei 2017 over BCC in de categorie Electronica Winkels - ketens

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

In december bij BCC Sittard een AEG-keukenmachine gekocht.
Werd als degelijk en betrouwbaar aangeprezen en was afgeprijsd.
Echter hij voldoet niet omdat het meel niet tot op de bodem bereikt wordt.
Klacht in maart gemeld waarbij gevraagd werd om met het apparaat maar eens langs te komen.
Door persoonlijke omstandigheden is dit vandaag pas gebeurd. De juffrouw die ons te woord stond hoefde het apparaat niet bekijken omdat zij op de hoogte was van het mankement.
Helaas is ons dat bij de verkoop niet verteld anders was dit apparaat nooit gekocht.
Ik ben een vaste en trouwe klant ( reeds voor vele euro’s gekocht bij BCC) maar dit vind ik niet erg klantvriendelijk.
Vanuit BCC Sittard is mij medegedeeld dat er niets meer aan te doen is.
Ik vind het betreurenswaardig dat deze nalatigheid van de verkoper zo eenvoudig wordt afgehandeld.
Ik had in deze iets meer coulance verwacht.

Vr. gr.

Gewenste Oplossing:

Terugname van het apparaat en mogelijk aankoop van een nieuw.

Alle klachten die gemeld zijn door Paul Waterham