Klacht: onjuiste informatie bij boeking

op 31 mei 2016 over Corendon in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Toen wij in januari onze reis boekten was blijkbaar de website nog niet aangepast volgens de nieuwe gegevens van het hotel.
Grand park nam het vroegere Yelken blue life over, hotel waar wij reeds in het verleden zijn geweest.
Bij boeking stond nog alle info van yelken op de site en was enkel de naam van het hotel veranderd.
Nu blijkt de all in maar van 10 uur tot 24 uur te zijn ipv het vroegere concept 24 uur.

Gewenste Oplossing:

het hotel zou een bar hebben die 24 uur open is.
zonder meerprijs gebruik kunnen maken van deze bar, zodat mijn echtgenoot 's morgens zijn frisdrank kan drinken.

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Corendon

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Corendon nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door zita88