Klacht: Onjuiste gegevens op ov chip

op 13 september 2017 over Ov chipkaart in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn dochter heeft recht op reisproduct, dit staat op duo.nl goed. Op de ov chip staat Student Week Korting geldig 01-09-2017 tm 31-12-2030 daaronder staat: Student Week Vrij gebruikt 01-09-2017 tm 08-09-2017.
Deze laatste datum moet 31-12-2030!!! Als je ov chip belt zeggen ze dat het bij hun op het scherm goed staat, maar als ik inlog dus niet!!! Als ze er nu mee reist worden de kosten allemaal afgeschreven. Kost ons veel geld nu!!! Ov chip zegt steeds we bellen u over 5 werkdagen terug, tot die tijd doen ze niks, terwijl duidelijk is wat aangepast moet worden. Hoe dit zsm op te lossen??? Duo.nl en ov-chip blijven naar elkaar wijzen!,

Als mijn dochter per direct weer gebruik kan maken van haar studiereisproduct, waar ze ook recht op heeft!!! zonder dat wij voor alle kst opdraaien,,,

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ov chipkaart

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ov chipkaart nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Schaap