Klacht: Onjuiste bestelling ontvangen maar willen geen restitutie geven

Tjs88 op 28 augustus 2021 over Uber Eats in de categorie Maaltijdbezorging

Ik wacht één uur op mijn bestelling van de KFC. Ik bestel 16 hotwings, ik ontvang 6 kipstukken. De bezorger is nog in mijn appartementencomplex dus ik bel hem. Op zijn advies contact opgenomen met KFC maar daarna doorverwezen naar Uber eats. Ik bericht hun.. krijg ik na 2 uur het volgende bericht: Hi Tessa, bedankt voor je bericht.

Hoewel we begrijpen dat dit niet de ervaring was waarop je had gehoopt, kunnen we geen restitutie aanbieden voor deze bestelling.

We hebben je account bekeken en hebben verdachte activiteiten gezien die in strijd zijn met onze Servicevoorwaarden.

We begrijpen dat dit niet het antwoord is dat je verwachtte, maar we hopen dat je de redenen voor onze beslissing begrijpt.

Verzonden door Uber op zaterdag 28 augustus 2021 at 15.10.27

Ze weigeren dus mijn geld terug te betalen en/of de onjuiste bestelling terug op te komen halen en alsnog het juiste af te leveren. Wat een SLECHTE service biedt dit bedrijf zeg!!!

Restitutie van het bedrag wat ik heb betaald voor een bestelling die ik niet heb ontvangen!

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Uber Eats

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Uber Eats nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Tjs88