Klacht: onjuiste behandeling

op 19 maart 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Op 13-3-2014 heeft mijn moeder in het filiaal Zoetermeer een bank aangeschaft. Die al eigenlijk niet aan haar verkocht zou worden mits zij een aanbetaling van €86,- zou doen, anders wordt er geen bon aangemaakt.(hierover was ik al niet te spreken)maar goed zij heeft toch de aanbetaling gedaan . Vandaag 19-3-2014 wordt de bank volgens afspraak bezorgd voor €45,- omdat het adres in Leidschendam is. Mijn moeder woont vanwege haar leeftijd in een aanleunwoning en ging er vanuit dat de bank op z’n plek zou worden gezet. maar dit bleek niet het geval ,want werd verteld “dit hoeven wij niet te doen ,maar we zijn wel omkoopbaar “????? mijn moeder zei .ik heb nog €5,- in mn portemonnee en hier stemde de heren mee in waarna het plastic werd verwijderd en de pootjes gemonteerd .Wat ik hier van vind zal ik niet omschrijven ,maar verre van beschaafd.

Gewenste Oplossing:

Ik vind minimaal een gemeend excuus aan het adres van mijn moeder
Mevr. Timmermans Duivevoorde 396 2261 AS Leidschendam
En lijkt mij dat de bezorgers ook worden aangesproken op deze bedel praktijken

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Leen Bakker

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Leen Bakker nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht pvvalen

3 maanden geleden - Geachte heer Van Valen, Pas sinds kort zijn wij actief op Klacht.nl. Vandaar dat uw klacht niet iin behandeling is genomen. Ik vind het buitengewoon vervelend wat er destijds is voorgevallen. Om de kosten voor de klant zo laag mogelijk te houden, worden bezorgingen uitgevoerd met een "drempelservice": de bank wordt letterlijk "over de drempel" afgeleverd. En vanuit het oogpunt van aansprakelijkheid mogen de bezorgers meubels niet in elkaar zetten (het zijn immers bezorgers, geen klusjesmannen of verhuizers). Dat de bezorgers hebben aangeboden om de bank wél in de woonkamer wilden zetten en de pootjes wilden monteren als daarvoor betaald zou worden, is tegen alle regels in. Wanneer u mij het en het adres van uw moeder wilt geven, dan zal mik haar een tegoedbon sturen. Met vriendelijke groet, Marco P. Houthuijzen Teamleider Klantenservice Leen Bakker Nederland

Alle klachten die gemeld zijn door pvvalen