Klacht: onjuiste behandeling

op 19 maart 2014 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Op 13-3-2014 heeft mijn moeder in het filiaal Zoetermeer een bank aangeschaft. Die al eigenlijk niet aan haar verkocht zou worden mits zij een aanbetaling van €86,- zou doen, anders wordt er geen bon aangemaakt.(hierover was ik al niet te spreken)maar goed zij heeft toch de aanbetaling gedaan . Vandaag 19-3-2014 wordt de bank volgens afspraak bezorgd voor €45,- omdat het adres in Leidschendam is. Mijn moeder woont vanwege haar leeftijd in een aanleunwoning en ging er vanuit dat de bank op z’n plek zou worden gezet. maar dit bleek niet het geval ,want werd verteld “dit hoeven wij niet te doen ,maar we zijn wel omkoopbaar “????? mijn moeder zei .ik heb nog €5,- in mn portemonnee en hier stemde de heren mee in waarna het plastic werd verwijderd en de pootjes gemonteerd .Wat ik hier van vind zal ik niet omschrijven ,maar verre van beschaafd.

Ik vind minimaal een gemeend excuus aan het adres van mijn moeder
Mevr. Timmermans Duivevoorde 396 2261 AS Leidschendam
En lijkt mij dat de bezorgers ook worden aangesproken op deze bedel praktijken

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door pvvalen