Klacht: onjuiste afrekeningfactuur

Vof Business to Business Service Centrum op 03 maart 2021 over Vattenfall in de categorie Energieleveranciers

Wij willen graag verder onderzoek betreffende de eindafrekening over de periode 22 oktober 2020 .10 februari 2021.omdat wij ervan overtuigd zijn dat de meterstanden onjuist zijn weergegeven

wanneer deze gecorrigeerd worden

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Vattenfall over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Vattenfall in behandeling genomen

Bericht van Vattenfall

1 jaar geleden - Goedemorgen, Ik help je graag verder met inzicht in het verbruik op de eindnota. Uit je gegevens haal ik dat er een zakelijk contract was, is het een zakelijk contract op een persoonlijk of zakelijk adres? Als ik je verbruik van je jaarnota 2020 en de eindnota vergelijk, zie ik daarin geen afwijking waar ik van denk dat er iets mis is gegaan met de meterstanden: 2 oktober 2019 - 21 oktober 2020 normaaltarief 2.937 kWh, daltarief 3.782 kWh en 2.957 m3 22 oktober 2020 - 10 februari 2021 normaaltarief 1.037 kWh, daltarief 1.177 kWh en 1.692 m3 Wel kan ik zeggen dat de periode van de eindnota wat betreft gas de meest onvoordelige periode is. Door koude maanden verbruik je meer gas. Normaliter zie je dit in jaarnota's niet terug. Dan kunnen wij zomermaanden waarin je veel te veel betaald, verrekenen met dure wintermaanden. In jouw eindnota zaten alleen wintermaanden. Vriendelijke groet, Nancy, Vattenfall

Vattenfall

Heeft op 03 maart 2021 om 09:48 geantwoord

Goedemorgen,

Naar aanleiding van mijn laatste bericht heb ik niets van u vernomen. Daarom ga ik er vanuit dat de klacht nu naar tevredenheid is opgelost. Mochten wij toch nog iets kunnen betekenen, laat het gerust weten. Voor nu zal ik de klacht op deze website sluiten. Fijne dag verder.

Vriendelijke groet,
Nancy, Vattenfall

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vattenfall een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Vof Business to Business Service Centrum