Klacht: Onjuiste advies bij langdurig contract

op 06 juli 2016 over Feenstra in de categorie Reparatie- en onderhoud diensten

Wij hebben sinds 7 maart 2011 een huurcontract met Nuon Retail Service B.V. voor levering van een Avanta 28c CW4 HR- combiketel voor de duur van 144 maandelijkse termijnen afgesloten op advies van Energie Service Amsterdam, waarbij de uitvoering door Feenstra Verwarming BV zou geschieden.
Welnu, wij betwisten of dit advies juist was, want de ketel levert niet genoeg capaciteit om de warmwatertappunten tijdig van warm water te voorzien. ( woning inhoud meer als 350m3).
Hierdoor wegen de huurkosten van het langdurig contract niet op tegen de kostenbesparing die bereikt zou kunnen worden.
Een nieuwe Avanta 28c CW4 hr ketel kost(eigendom) met 144 termijnen onderhoudscontract bij Feenstra slechts ongeveer € 3.345,12 en onze huidige meer dan € 4.386,24 voor de 144 termijnen, plus dat deze nooit ons directe eigendom wordt.

Ontbinding contract en eventueel nieuw contract en levering andere CV combi ketel.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Feenstra over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Feenstra in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Feenstra een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Feenstra

Heeft op 07 juli 2016 om 13:51 geantwoord

Geacht heer M*****,

Naar aanleiding van uw bericht hebben we vandaag telefonisch contact gehad en heeft u een korte toelichting gegeven.

Om tot een gezamenlijk oplossing te komen is er al een afspraak ingepland met onze hoofdmonteur om de situatie te bekijken.

Zoals afgesproken zal ik na 19 juli 2016 telefonisch contact met u opnemen om de situatie verder te bespreken.

Vertrouwende u hiermee voldoende te hebben ingelicht.

Feenstra Webcare ^TB

Alle klachten die gemeld zijn door Mulders58