Klacht: Onhygiënisch personeel,vieze bakkerij

op 21 mei 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Onderweg naar werk maken wij altyd een tussenstop bij ah to go bij die ijhal .
We vroegen om belegde broodjes file americain aan een meisje Caroline die achter het brood stond ,prachtige lange vlechten die in het brood hingen(eet smakelijk) of ze het voor ons kon maken haar antwoord was nu niet ,als je naar binnen gaat naar de zelfscan vind je het daar wel.binnen waar en bij wie?we vonden het een beetje apart effin we dachten we maken het zelf wel er waren geen pistolet. Geen stokbroodjes geen witte bollen,hierop vroegen wij aan een andere meisje Rowena (stond op naamkaartje)die uitgebreid haar neus zat te snuiten naast een kast met broodjes die niet afgedekt waren of ze voor ons wat broodjes kon pakken antwoord ik sta hier niet ik sta achter.hierop vroeg zij aan het meisje met de vlechtjes of zij het voor ons kon pakken haar antwoord was laat ze naar Corrie gaan.het andere meisje lachtte en liep gewoon weg!!!wij stonden daar van uhm hallo,er werd niet op gereageerd.
Wij dachten van misschien is caroline(stond op naamkaartje)ongesteld het meisje met vlechtjes.dus laten we maar niet met haar in discussie gaan vragen het wel aan de manager.
Bij de kassa vroegen we aan een jongeman of de manager er was.
Hierop zei hij nee die is even roken er is nu niemand aanwezig
We zijn maar weggegaan zooitje ongeregeld

Als de medewerkers bij het brood ook broodjes maken als je erom vraagt
Als het haar van personeel vastzit ipv los hangen in het brood
Als er op een nette klantvriendelijke manier word gereageerd ipv associaal
Als er niet neuzen worden gesnoten naast broodjes die niet zijn afgedekt
Als er een manager in de winkel aanwezig is
Als het er bij het brood netjes uitziet voor de klant zonder stof ,haar en een chaos
Als er voldoende broodjes liggen
Klant is koning.
Wij betalen wel hun loon

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Meneer Medema