Klacht: onheuse bejegening van personeel

op 12 januari 2016 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

Ik heb een bestelling gedaan bij leen bakker roosendaal
ik heb daar meubels gereserveerd op 4 januari 2016 uit de serie mick
ik heb duidelijk gevraagd of er niet op korte termijn een kortingsactie zou zijn zodat ik goedkoper gesteld zou zijn
ik heb voor 850 euro besteld en dit vast laten leggen door een medewerker
tot mijn grote verbazing zie ik op zondagavond 10 januarie 2016 om 22.00 uur op internet dat er die dag een extra korting op de meubels is van 15%
Ik ben op 11 januari gelijk terug gegaan en uitgelegd dat ik die korting ook wel wilde omdat er mij gezegd was dat er geen actie meer kwam
als ik dit had geweten had ik ze wel op zondag besteld
ik vroeg aan een medewerkster of ze nog iets kon beteken en ook mij die extra korting te geven
deze antwoorde kort en nors “nee dan had u gisteren maar moeten komen”.
Ze vertelde mij dat ze in roosendaal.niet op de hoogte waren van deze actie
terwijl ze van te voren had gezegd dat ze woensdag was gebeld om op zondag te moeten werken ivm een actiedag
Ik vroeg haar toen of ze dan naar het hoofdkantoor wilde bellen of hun mij deze korting alsnog wilde geven zei ze”nee want dan krijgt u herzelfde antwoord. Dus ik ga niet bellen zei ze.
ze bevestigde dat leen bakker het personeel zeker niet voor schandaal zou zetten tegenover mij.
ik vroeg haar toen om haar anntwoord van wij wisten niet dar er een actie was of aankwam voor mij op papier te zetten zodat ik korting zou vragen via het hoofdkantoor
ze vroeg of ik gek was en zei dat ze dit absoluut niet wilde bevestigen
toen heb ik gevraagd om de filiaal manager.
wat blijkt die was achter in de winkel bezig
ik vroeg haar om hem even naar voor wilde bellen omdat ik zeer slecht ter been was ivm een ontstoken voet en flink pijn had
ze zei dat ik maar naar achter moest lopen. Dat heb ik toen maar gedaan ondertussen melde ze aan de mamager dat ik eraan kwam ivm een klacht
het leek op een samenspel want van deze kreeg ik hetzelfde antwoord als van de medewerkster
hij wilde voor mij ook niet op papier bevestigen dat ook hij van geen actie wist
ook hij zijn (naam was karel) wilde niet een telefoontje plegen naar het hoofdkantoor.
Hij zei zelfs “als je het er niet mee eens bent annuleer je toch gewoon alles”
Ik heb gezegd dat hij dat dan maar moest doen
ik voelde me machteloos en als een moeilijk kind behandeld
dit personeel moest zich schamen om zo de naam van het filiaal aan diggelen te gooien
en klanten in hun hemd te zetten
ik heb nog geen meubels en mijn oude heb ik verkocht
dank u leen bakker. ROOSENDAAL
Ik hoop echt dat u hier wat mee doet

Ik ben tevreden als ik alsnog een extra korting krijg zodat ik mijn dressoir. Vitrinnekast en salontafel kan bestellen
ik verlang ook wel een excuus van het filliaal in roosendaal

Alle klachten die gemeld zijn door xvef8859
x