Klacht: Onheuse bejegening door chauffeur Arriva en reactie daarop

op 29 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste,

Moest die zelf geschreven en bedachte reactie van je zo lang duren?
SHAME

Dat had ik wel gedacht………….!!!!!!
Mijn ja tegen de nee van je miezerige collega! Bah, wat flauw en smerig!
Dacht je nou werkelijk dat ik jullie voor niets zou opbellen?
Wanneer ik zoiets doe dan is er werkelijk iets aan de knikker.:
Ik ben een man van 70 jaar met ruime levenservaring.
Laat me door een snotjong niet voor idioot en ouwe gek uitmaken!

Jullie pokdalige jonge collega flipte uit !!!
En wel op een beestachtige manier!!! Die reactie van hem laat mij uiteraard niet koud.
En heb daarom op adequate wijze gereageerd.

Trouwens….. jullie organisatie ligt al onder een vergrootglas en wordt door velen – met mij –
als onvoldoende, onbekwaam en klantonvriendelijk bestempeld.
Enkele van jullie collega’s zeggen hetzelfde……. dat zegt genoeg, nietwaar?

Eens kijken hoe lang jullie bussen nog blijven rondsjezen in onze contreien.

Neem maar van mij aan dat ik vanaf heden elke misstand, door mij en anderen ervaren,
aan de grote klok zal hangen!!!!!!!

Je mag mij gerust terugmailen en reageren op mijn reactie.

Groet,

Drs GHM Ramakers

——-Oorspronkelijk bericht——-

Van: noreply@arriva.nl
Datum: 29-12-2017 10:51:03
Aan: g.ramakers@home.nl
Onderwerp: Arriva Klantenservice reactie op uw klacht: 235737

Onderwerp: Behandeling van uw klacht
Onze referentie: KLS / G.B. / 235737
Doorkiesnummer: 0900-202 202 2 (gratis)

Geachte heer Ramakers,

Op 8 december 2017 hebben wij een klacht van u ontvangen.

Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en laten u hierop het volgende weten.

U geeft aan dat u niet tevreden bent over het rijgedrag en de houding van één van onze chauffeurs. Wat jammer om te horen dat u dit heeft ervaren.

Klachten over het gedrag van onze chauffeurs nemen wij uiterst serieus. Uw klacht hebben wij daarom doorgestuurd naar de vestiging waar dit verder wordt uitgezocht en wordt besproken met de chauffeur. Wij passen altijd hoor en wederhoor toe met onze chauffeurs. Wij verwachten van hen dat zij betrokken zijn. Daarnaast staat de veiligheid van onze passagiers en medeweggebruikers bij ons op de eerste plaats.
De visie van de chauffeur op dit voorval is anders dan u hebt omschreven. Wij zijn hier niet bij aanwezig geweest en kunnen daarom hier ook niet over oordelen. Helaas hebben wij hierdoor niet kunnen achterhalen wat er precies mis is gegaan. Onze excuses hiervoor.

Heeft u naar aanleiding van deze e-mail nog vragen of opmerkingen, dan kunt u contact opnemen met de afdeling Klantenservice. Telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 6.00 tot 23.00 uur en op zaterdag, zon- en feestdagen van 7.00 tot 23.00 uur via 0900-202 202 2 (gratis).

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Arriva Personenvervoer Nederland B.V.

Hilda Schat
Manager afdeling Klantenservice

Gewenste Oplossing:

Klacht fatsoenlijk beoordelen en aanpakken!

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 december 2017 om 14:07 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste heer Ramakers,

Wat jammer om te lezen dat je niet tevreden bent met de afhandeling van je klacht.

Ik raad je aan je bezwaar in een reactie op ons antwoord terug te mailen of via ons contactformulier je bezwaar kenbaar te maken onder vermelding van het referentienummer. Zo kan de juiste afdeling de klacht opnieuw bekijken.

Ik heb je klacht hierboven en onze reactie gelezen. Ik kan me voorstellen dat je erg gefrustreerd bent door het voorval. Wij hebben de procedure die wij hanteren in deze situaties gevolgd. Wij plegen altijd hoor en wederhoor, omdat een verhaal twee kanten heeft.

We kunnen niet goed opmaken uit je klacht hier wat je precies van ons verwacht. Wil je een vergoeding of wil je een andere vorm van compensatie? Ik raad je aan dat duidelijk in je bezwaar kenbaar te maken.

Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Heeft op 29 december 2017 om 16:20 geantwoord

Wat hoor en wederhoor?
Laat me niet lachen..... moet elke klacht op die manier worden opgelost?
Het is toch evident dat, indien iemand een klacht indient, het deze persoon bijzonder hoog zit! Ik wil niets meer met jullie waardeloze organistaie te maken hebben. De reizigers zullen jullie wel weer ( verder ) naar waarde ( negatief ) beoordelen! Let wel...... ik zal julie nauwletend volgen en negatief nieuws openbaar maken!

Alle klachten die gemeld zijn door heer Ramakers