Klacht: Onheuse behandeling

op 16 juli 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Toen ik mijn artikel wilde afrekenen en de medewerkster mijn geld gaf, vroeg ik of ik bij dit artikel ook de voordeelpas kon gebruiken, werd mij gezegd: Daar is het nu te laat voor. Na mijn opmerking: “U heeft het ook helemaal niet gevraagd” werd mij geantwoord: “Ik kan niet alles vragen” en liep vervolgens weg.
Ik vind dit een onheuse onbeschofte bejegening.
Hierbij moet ik u ook helaas melden dat het filiaal aan de Peppelweg in Rotterdam Schiebroek zich hier regelmatig schuldig aan maakt. In tegenstelling tot andere filialen (waar ik ook regelmatig kom) waar zeer vriendelijke medewerk(st)ers staan.
Het gaat om filiaalnummer 6777. Toen mijn man aan (waarschijnlijk de bedrijfsleidster) vroeg hoe de betreffende medewerkster heette, werd hem gezegd dat ze geen naam mocht geven, dus misschien dat u iets heeft aan de codes die op de kassabon staan.
C0009 #0156 datum 16 juli 2016 om 17:00:51 R001

Als u de betreffende medewerkster hierop aanspreekt.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Rob1947