Klacht: Onheus bejegend op onbeschofte manier door winkelpersoneel

op 10 augustus 2016 over Kruidvat in de categorie Drogisterijen

Vanmiddag 10-8-2016 was ik als klant bij het Kruidvat Papendrecht ik stond bij de kassa en de klant achter mij gooide mijn spullen verderop de band op. Ik vroeg of ze haast had, aangezien ik dit onbeschoft vind. Waarop de zeer jonge vrouw mij vreselijk kapot schold. Waarop de winkelmedewerkers van het Kruidvat mij verzochten geen ruzie te zoeken mijn mond te houden en de winkel te willen verlaten. De tweede kassiere bemoeide zich er ook mee. Terwijl zij totaal geen idee had waar het over ging. Ik weet dat Kruidvat aanbiedingen heeft maar het personeel heeft totaal geen scholing gehad om met klanten om te gaan. Ze oordelen over iets waar ze totaal geen verstand van hebben. Gezien dit voorval ben ik helemaal klaar met het Kruidvat. Ongeschoold personeel zonder opleiding over hoe met mensen om te gaan.
Zonde ik kocht er al jaren en alles wat ik nodig had. Maar een goede tip van mijn kant om klanten te behouden, laat ze niet oordelen over dingen waar ze geen verstand van hebben en geef ze een hemelsnaam een klantgerichte opleiding, want mochten ze die al gehad hebben dan was deze bagger.
Met vriendelijke groet Astrid Opmeer

Een klantgerichte opleiding over hoe met mensen om te gaan en zeker NIET oordelen zonder te weten waar het over gaat. In dit geval loopt het Kruidvat een grote klant mis en ik ben degene die onheus bejegend is en niet de asociale vrouw die achter mij stond, waar ze mee meepraatten, want dat hoorde ik toen ik de winkel verlaten heb zonder de spullen gekocht te hebben.

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Kruidvat

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Kruidvat nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Astrid Opmeer