Klacht: Onherkenbare betaling

op 14 juni 2018 over Adyen in de categorie Betalingsdiensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik moet toegeven dat ik zelf 2 betalingen niet herkende en gestorneerd heb. Toen ik er achter kwam dat ze wel terecht waren geïncasseerd heb ik ze weer overgemaakt naar Adyen. Helaas heb ik verkeerde kenmerken gebruikt, en kreeg ik alsnog herinnering met verhoging van Hollandsnieuwe.
Beloofd werd dat onherkenbare betalingen binnen 2 weken werden teruggeboekt. Dat is helaas al bijna 4 weken nu. Ik heb mail gestuurd met betreffende betalingsbewijzen. Maar nog steeds mijn geld niet retour.

Gewenste Oplossing:

Wanneer ik per omgaande mijn geld gestort krijg

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Adyen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Adyen in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Adyen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Adyen

Heeft op 15 juni 2018 om 12:31 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer⁄mevrouw,

Dank voor uw bericht aan Adyen.

Adyen is een bedrijf dat in opdracht van online winkeliers betalingen via credit card, iDeal en andere betaalmethoden afhandelt. Adyen levert alleen de achterliggende technische systemen voor afhandeling van betalingen aan winkeliers. Adyen is enkel een technische dienstverlener, voor vragen over uw individuele betalingen en de status van uw bestelling kunt u contact opnemen met de winkel waar u de bestellingbetaling heeft gedaan. Dit geldt ook voor eventuele terugboekingen van succesvolle betalingen.

Wanneer u ons een PSP-nummer of een printscreen van het bankafschrift kunt toesturen via support@adyen.com, kunnen wij proberen de transactie te achterhalen.

Mislukte betalingen binnen de Google PlayStore worden meestal binnen 3 werkdagen teruggeboekt door Google. Voor meer vragen over App ⁄ in-App aankopen, zie g.co⁄payhelp

Wij horen het graag als er meer vragen zijn.

Met vriendelijke groet,

Adyen Support
support@adyen.com
www.adyen.com

Alle klachten die gemeld zijn door Marisjuh270772