Klacht: ongewenste smsjes en diefstal beltegoed

op 12 oktober 2016 over Ringfy in de categorie SMS Diensten

Sinds anderhalf jaar krijg ik met enige regelmaat berichtjes van ringfy. Eerst van één nummer, maar nadat ik dat geblokkeerd had, steeds van de afzender ‘serverberichten’. Een nummer zie ik niet. In het bericht staat iedere keer een ander nummer en daarachter de website ringfy.
Ik heb een maandabonnement van €4,50. Ik gebruik het nummer zelden. Toch krijg ik iedere maand het bericht: uw beltegoed is bijna op. Dit kan alleen gestolen worden door ringfy.

Als ik 18*4,50 = €81 terugkrijg van ringfy en als de smsjes en de diefstal stoppen

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ringfy over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Ringfy in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ringfy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ringfy

Heeft op 13 oktober 2016 om 09:37 geantwoord

Geachte mevrouw de Vries,

In antwoord op uw mail het volgende;

We zien dat u de abonnementsdienst gestart bent, zie hieronder;
date keyword shortcode message this contract
17:14:18
09-04-2015 GO 5959 GO OK yes

Door het bericht \"GO OK\" terug te sturen naar 5959, heeft u aangegeven akkoord te gaan met de voorwaarden van de dienst en is de abonnementsdienst gestart.

We hebben uw nummer per direct afgemeld voor deze dienst. We zullen u niet crediteren, aangezien u de dienst vrijwillig aangegaan bent.

Mocht u nog vragen hebben, neemt u dan alstublieft contact met ons op via onze eigen klantenservice: customercare@mobster.ltd.cy.

Hiermee hopen wij u voldoende van dienst geweest te zijn.

Mobster Customercare

Alle klachten die gemeld zijn door RoosdV