Klacht: ongewenste sms

op 08 januari 2016 over Ringfy in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ringfy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ringfy in behandeling genomen

Bericht van Ringfy

2 jaren geleden - Geachte mevrouw Korving, Zou u alstublieft het telefoonnummer van uw moeder willen sturen? Wij hebben het mobiele nummer nodig waarop de dienst is aangegaan om uw klacht in behandeling te kunnen nemen. In afwachting van uw bericht terug, met vriendelijke groet, Mobster Customercare

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ringfy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ringfy

Heeft op 19 december 2017 om 13:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte mevrouw Korving,

Zou u alstublieft het telefoonnummer van uw moeder willen sturen? Wij hebben het mobiele nummer nodig waarop de dienst is aangegaan om uw klacht in behandeling te kunnen nemen.

In afwachting van uw bericht terug,

met vriendelijke groet,
Mobster Customercare

Update dec 2017: We hebben hier geen reactie meer op gekregen en nemen aan dat het inmiddels afgehandeld is.

Alle klachten die gemeld zijn door mkorving0305