Klacht: ongewenste SMS

elsdebruijn op 15 juni 2015 over Ringfy in de categorie SMS Diensten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij het installeren van Whats App moest ik een SMSje met een code
beantwoorden die later bleek van Ringfy te zijn.
Nu gebruik ik geen SMS en heb er ook geen abonnement op.
Ik wist dus ook niet dat ik een zogenaamde premiumdienst geactiveerd had tot ik mijn telefoonnota kreeg en de specificaties onder ogen kreeg.
Ik moest de eerste keer ongeveer 30 euro meer betalen dan normaal en dat bleken gebruikskosten te zijn van de premiumdienst 5959 van U..
Ik ben dus in een val getrapt die ook de huidige status van mijn rekening omvat in totaal over 4 weken 48 euro.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn geld terug krijg ik heb niet om deze service gevraagd

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Ringfy over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Ringfy in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Ringfy een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Ringfy

Heeft op 15 juni 2015 om 14:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

zelfde klacht 4 x

Alle klachten die gemeld zijn door