Klacht: ongewenste post

op 10 juli 2012 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang ongewenste post op naam van de vriendenloterij. Ik heb daar nog nooit een lot gekocht, ik heb geen idee hoe ze aan mijn gegevens komen. Als ik bel om uitgeschreven te worden (10 cent per minuut op mijn kosten!) begint de dame eerst een heel gesprek over het hoe en waarom van mijn verzoek om tenslotte, als ik geïrriteerd heb gezegd dat zìj me lastig vallen maar dat ìk betaal, mijn bankrekeningnummer te vragen “want anders kan ze mij niet opzoeken”. En welk banknummer wil mevrouw dan, want ìk weet niet hoe ik geregistreerd sta en nu we er toch zijn, zal ik dan ook mijn BH maat vertellen en welke god ik aanbid?

Nee, ze willen ook mijn telefoonnummer, anders kan ik geen klacht indienen.

Gewenste Oplossing:

Ik verwacht per direct uitgeschreven te worden.

Alle klachten die gemeld zijn door wat een verschrikking is dit