Klacht: ongewenste nieuwsbrieven, ondanks herhaaldelijk afmelden.

op 11 juni 2016 over Travelbird in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik wens geen reclame/nieuwsbrieven van travelbird.
zelfs na herhaaldelijk afmelden van de nieuwsbrief, blijven die irritante mailtjes dagelijks binnen komen.
ik wil dit gewoon niet. Val me dus niet meer lastig.

Gewenste Oplossing:

Als jullie me geen enkel emailtje meer sturen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Travelbird

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Travelbird nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Travelbird in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Travelbird een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Travelbird

Heeft op 18 april 2017 om 17:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door JANTRUUS1