Klacht: Ongewenste mailing

op 08 oktober 2017 over Malicor Marketing in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hoewel ik me nooit ingeschreven heb, ontvang ik dagelijks mails over verschillende onderwerpen. Afmelden zou je moeten doen via een link die niet blijkt te werken. Je kunt wel een brief schrijven aan een postbusnummer maar ik wens geen portokosten te maken voor iets waar ik me nooit voor heb aangemeld en dan moet je nog maar afwachten of er iets mee gebeurt.

Gewenste Oplossing:

Dat ik definitief geen mails meer ontvang van alle verschillende onderdelen van deze firma.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Malicor Marketing

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Malicor Marketing nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Karin L