Klachten over Malicor Marketing

Hieronder kunt u zijn welke klachten, complimenten en suggesties er over Malicor Marketing zijn gemeld. Lees meer >

Statistieken van Malicor Marketing in de categorie Reclame

0 klachten gemeld

Tijdslijn

Mass marketing spam

Klacht van op 08 januari 2018 over Malicor Marketing in de categorie Reclame

Spamruns is het enige dat dit bedrijf doet. Ik had hun eigen IP range (KPN) op internet (193.172.44.0 - 193.172.44.255 ) hard geblokkeerd in m'n firewall, maar nu blijken ze via xs4all te verzenden. mail01.tuinbonwinnen.nl ([80.127.140.92]) https://apps.db.ripe.net/db-web-ui/#/query?searchtext=80.127.140.92 Lees meer

SPAM

Klacht van op 04 januari 2018 over Malicor Marketing in de categorie Reclame

Ik wordt overstelpt door spam en dat al jaren, eveneens een groot deel van Nederland. Mijn klacht is nu dat er nog steeds geen enkel resultaat is geboekt tegen deze firma uit H.I. Ambacht. Wanneer neemt u gerichte actie? Lees meer

Ongewenste mail

Klacht van op 29 december 2017 over Malicor Marketing in de categorie Reclame

Ik krijg constant mails van dit bedrijf terwijl ik mij hier niet voor aangemeld heb.ik heb al verschillende keren gemeld dat ik geen mail meer wens te ontvangen maar ze blijven maar sturen ik word er niet goed van. Lees meer

Ongewenste mailing

Klacht van op 08 oktober 2017 over Malicor Marketing in de categorie Reclame

Hoewel ik me nooit ingeschreven heb, ontvang ik dagelijks mails over verschillende onderwerpen. Afmelden zou je moeten doen via een link die niet blijkt te werken. Je kunt wel een brief schrijven aan een postbusnummer maar ik wens geen portokosten... Lees meer

Afmelden lukt niet!

Klacht van op 26 augustus 2017 over Malicor Marketing in de categorie Reclame

Wil mijzelf afmelden voor mails, zodra je op 'afmelden ' klikt is de pagina niet beschikbaar! Dus geen mogelijkheid om af te melden!! Zeer irritant!!! Nu proberen ouderwets per post af te melden. Lijkt nu op stalken. Lees meer