Klacht: Ongewenste incasso

op 20 september 2017 over Sanoma in de categorie Media

Sanoma heeft ons na inschrijving voor de nieuwsbrief op OudersvanNu telefonisch benaderd voor een tijdelijk abonnement op het tijdschrift van deze zelfde naam.
Hiervan is een kopie bijgevoegd.
Op dit moment wil Sanoma nogmaals een bedrag incasseren ondanks dat wij ruim op tijd opgezegd hebben. Ook hiervan hebben we schriftelijk bewijs dat aangeleverd kan worden.
Het komt erop neer dat Sanoma ons dubbel wil laten betalen voor een abonnement wat reeds opgezegd is.

Wij zijn tevreden als Sanoma stopt met de incasso van het "enorme" bedrag van € 26,40 en wij dus na 7 nummers gewoon geen zaken meer het van doen hebben.
Hiermee hebben zowel zij als wij aan de voorwaarden voldaan.

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Sanoma

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Sanoma nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Sanoma in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sanoma een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sanoma

Heeft op 22 maart 2018 om 11:10 geantwoord

Geachte Brans-Theuns,
Dit is een automatisch gegenereerde mail bericht.
Bedankt voor uw bericht op Klacht.nl.
Volgens onze gegevens is uw klacht opgelost. Mocht dit niet het geval zijn kunt u contact met ons opnemen en anders kunt u deze mail als niet verzonden beschouwen.
Sanoma Webcare Team.

Alle klachten die gemeld zijn door sabine.theuns