Klacht: Ongewenste email

op 26 oktober 2017 over Woonexpress in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via de mail ontvang ik nieuwsbrieven van Woonexpress . Di waarschijnlijk nav een bezoek/aankoop.
Vanaf augustus ben ik bezig geweest om me af te melden voor hun nieuwsbrief.
Tot op heden is dit nog steeds niet gelukt. Heb diverse mailen zelf afgemeld via de nieuwsbrief en ook via de klantenservice.
Wel reacties en excuses maar nog steeds ontvang ik de nieuwsbrieven, soms zelfs 3x per week.

Gewenste Oplossing:

Als deze mail ophoudt

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Woonexpress over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Woonexpress in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Woonexpress een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Woonexpress

Heeft op 27 oktober 2017 om 13:29 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Annemieke,

Wat vervelend om te vernemen dat je nog altijd nieuwsbrieven ontvangt, zeker omdat je aangeeft dat je zelf al diverse malen hebt geprobeerd om jezelf hiervoor af te melden. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat we je dan nog steeds nieuwsbrieven blijven sturen.

Ik heb je nogmaals afgemeld, wil je het laten weten als je nog steeds nieuwsbrieven ontvangt?

Met vriendelijke groet,
Sanne
webcare Woonexpress

Alle klachten die gemeld zijn door Annemiek Hamakers