Klacht: Ongewenste e-mail

op 14 augustus 2017 over Outspot in de categorie Adviezen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ontvang iedere dag, soms paar keer per dag, mail van Outspot. Ik heb mij nooit aangemeld, hier nooit iets gekocht. Had er nog nooit van gehoord. Ik heb geprobeerd me af te melden, maar dan moet ik eerst downloaden, nou dacht het niet! Je word hier echt moedeloos van. Laat me met rust! Als ik iets wil weet ik je zelf wel te vinden.

Gewenste Oplossing:

Als alle contact stopt met Outspot, en bedrijven waar ze misschien mijn mailadres aan doorsturen. Ik krijg ook ongewenst mail van allemaal vreemde andere bedrijven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Outspot over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Outspot in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Outspot een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Outspot

Heeft op 18 augustus 2017 om 15:12 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Duijndam,

Het spijt ons te vernemen dat u problemen ondervonden heeft om u uit te schrijven. Uitschrijven is heel simpel bij ons. U dient gewoon op de uitschrijflink te klikken die onderaan al onze newsletters staat.
Uw e-mailadres werd ondertussen uit onze database gehaald. U zal dus geen e-mails meer van ons krijgen. Gelieve aub ook te noteren dat wij geen e-mailadressen aan andere bedrijven verkopen.
Alvast bedankt voor uw begrip.
Met vriendelijke groeten,
Het Outspot-team

Alle klachten die gemeld zijn door Karina Duijndam