Klacht: ongewenste e-mail

op 28 april 2016 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ondanks meerdere malen per dag afmelden, blijf ik nieuwsbrieven van koopjedeal ontvangen. Dit is erg vervelend en storend. Ik heb ook al gebeld erover maar ook dat helpt niet. Dus bestellen doe ik er niet meer.

Gewenste Oplossing:

als de ongewenste e-mails niet meer worden verzonden

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Koopjedeal.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Koopjedeal.nl nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 mei 2016 om 00:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste M. Frietman,

Hartelijk dank voor uw bericht.

Ten eerste excuses dat u nog steeds ongewenst nieuwsbrieven ontvangt.
Mogelijk is uw afmelding niet goed verwerkt in ons systeem.

Bij deze hebben wij u definitief afgemeld voor de nieuwsbrief.
U ontvangt na twee dagen geen nieuwsbrieven meer van ons.

Met vriendelijke groeten,

Sander van de Buurt
Servicemanagement
Www.Koopjedeal.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Monique111