Klacht: Ongewenst pakketje.

op 31 mei 2017 over Luxstyle.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Wilde kijken hoeveel een zwart masker kostte omdat het er niet bij stond, ik moest mijn gegevens in vullen en toen ik zag hoe duur het was, hoefde ik het niet. Kreeg een mail dat de bestelling onderweg was, heb toen gelijk terug gemaild dat ik niets besteld heb. 2 weken later kreeg ik een pakketje thuis gestuurd met zwarte gezicht maskers en de rekening. Om zelf geen kosten te maken voor iets wat ik niet besteld heb, heb ik het retour gezonden aan afzender, zoals vermeld stond in jullie mail. Nu wordt er beweerd dat het pakket niet is aangekomen en of ik toch maar even betaal. Gisteren kreeg ik weer een rekening met een hoger bedrag en bedreiging met een deurwaarder.

Dat deze ellende ophoud. Wens niet te betalen voor iets wat ik niet besteld heb.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyle.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyle.nl nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Luxstyle.nl in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Luxstyle.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Luxstyle.nl

Heeft op 26 juni 2017 om 21:09 geantwoord

Tijdens het plaatsen van een bestelling dient er door de besteller akkoord moeten worden gegaan met de bestelling en de verzending. Bovendien wordt er een email met bevestiging van de bestelling verstuurd met daarin de mogelijkheid om eventueel de bestelling te annuleren. Inmiddels hebben wij uw retourzending ontvangen en de factuur gesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door Groenenberg.Isabel