Klacht: ongewenst pakje

op 10 oktober 2016 over Luxstyleaps in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vorig jaar oktober heb ik een rekening aangekregen van Luxestyle: ik heb niets besteld en niets aangekregen. Ik heb wel via facebook hun site bezocht. Ik heb hen een mail gestuurd dat ik niets betaalde. Nu, een jaar later krijg ik een brief van Direct pay en een deurwaarder Dikaioma: ik krijg nog 15 dagen om te betalen en dan beginnen ze een gerechtelijke procedure. Op het internet vind ik heel veel dergelijke klachten over Luxestyle, hebben ze kans om mij via het gerecht nog te doen betalen? Wat kan ik doen? Is het een goed idee om de gerechtsdeurwaarder een paar klachten van internet door te sturen, om te laten zien welke praktijken zijn klant gebruikt?

Gewenste Oplossing:

Graag advies

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyleaps

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyleaps nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door dorientje S