Klacht: Ik ben opgelicht

op 06 juli 2017 over Luxstyleaps in de categorie Internetshops - Algemeen

Een week geleden heb ik een advertentie gezien van LuxStyle op Facebook
en uit nieuwsgierigheid had ik erop geklikt,waarbij ik eerst mijn gegevens moest invoeren.
Pas na het invoeren van gegevens kon ik op hun website, waarbij ik zag dat ik toch niet geïnteresseerd was en heb geen bestelling geplaatst,ik ben gewoon uit de website gegaan.
Ik ging er van uit dat ze nooit iets opsturen zonder dat ze er geld voor krijgen.

Maar nu is het pakketje aan gekomen. Ik ben hier dus nooit akkoord mee gegaan.
Er stond ook nergens te lezen dat ze het gingen opsturen zonder te betaald te hebben.

Nu krijg ik ook een factuur aan dat ik 29,90 Euro moet betalen.
Maar ik heb niet gevraagd om dit product!

En na een beetje op het internet te zoeken over LuxStyle lees ik honderden klachten over dit bedrijf!
Dus ik wil ook graag een klacht over hun schrijven.

Ik heb ook gelezen in andere klachten dat als je dan toch betaald, dat je na een paar weken een NIEUW pakje aankrijgt
met een nog HOGERE factuur!

En als je niet betaald dan gaan ze dreigen met een incasso bureau en een deurwaarder?

En als je het pakje terugstuurt dan krijg je een mail van LuxStyle dat het pakje nooit is aangekomen of in slechte staat verkeerd,
en dus nog moet betalen!
Maar wat zij antwoorden op mij e-mail klopt niet, Ik heb NOOIT een product in het “winkelmandje” geplaatst.
Ik heb ook nooit op “bestellen” geklikt

Ik heb zelf al contact met hun opgenomen en ze zeiden dat ik het terug kan opsturen.
Maar dit moet dan op mijn eigen kosten, en hier heb ik geen zin in, omdat ik nooit voor dit product heb gevraagd.
Als ze het terugwillen wil ik dat ze het pakje aan mijn huis komen ophalen en dat de terugzendkosten voor hun zijn.

Kunnen jullie mij iets laten weten of mij verder helpen in wat ik nu moet doen?
Ik wil dat dit bedrijf mij nooit nog lastigvalt. Ik wil ook geen "abonnement" op hun.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Luxstyleaps

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Luxstyleaps nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DavidW9999