Klacht: Ongewenst geel na gebruik colorista platina

op 21 mei 2017 over L’Oréal in de categorie Verzorgingsprodukten

Ik ben zelf as blond met wat lichtere lengte en punten. Nou is mijn naar na gebruik van de colorista platina geel uitgevallen. Ik ben echt helemaal niet blij. Met mijn huidskleur kan wit haar heel goed maar goud geel helemaaaal niet. Het is afschuwelijk. Het er onwijze spijt van. Mij haar was hiervoor veel en veel mooier van kleur. Ik gebruik het nooit meer. De rose was op mijn witte punten al helemaal geen succes. Pakte niet eens. Zag er niks van.

Als mijn haar weer mooi wit is. En het liefst zoals op de verpakking belooft. En wil graag mijn geld terug.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door L’Oréal in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat L’Oréal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

L’Oréal

Heeft op 06 juli 2017 om 08:58 geantwoord

Naar aanleiding van het bericht dat wij via klacht.nl ontvingen, hebben wij direct contact met Alice gezocht. Wij hebben de voicemail ingesproken van Alice en een e-mail verzonden met het verzoek telefonisch contact met ons Informatie Centrum op te nemen. Wij vinden het erg vervelend om te moeten lezen dat Alice dit keer teleurgesteld is in ons product. Wij hebben helaas tot op heden geen reactie van Alice ontvangen.

Alle klachten die gemeld zijn door Atvp