Klacht: Ongewenst gedrag van een chauffeur

op 18 augustus 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Ik reed te paard omstreeks 19:30 op de drieneresweg in hengelo (OV) met een groep lesklanten. Daar kwam een kleine vrachtauto van ah.nl met zeker 50 km per uur ons achterop rijden. Zonder te remmen reed hij langs de groep ruiters. Daar schrok 1 van de pony’s zo van dat deze opzij sprong en achteruit ging. Gelukkig zat er een meisje op dat goed genoeg kon rijden om het op te lossen. Reed er iemand op van een iets lager niveau dan hadden er grote ongelukken kunnen gebeuren. Ik heb geen kenteken. Maar ik ga er van uit dat jullie weten wie er op dat moment op die route reed. Ik neem aan dat deze chauffers is geleerd rekening te houden met de medeweggebruikers. Ik hoop dan ook zeer dat jullie deze chauffeur hierop aanspreken. Gebeurt dit niet dan ga ik het aangeven bij we politie. Wij houden ons aan de verkeersregels, het zou fijn zijn als zij dat ook doen.

Ik ben tevreden als ze rustig een groep paarden passeren

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dwaijers