Klacht: Ongewenst gedrag medewerkster Basic-Fit intercom

op 22 mei 2021 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Tussen 3:45 en 3:50 heb ik een medewerkster gesproken via de intercom omdat mijn lidkaart op dat moment niet werkte. Tijdens het gesprek werd er respectloos gecommuniceerd door de medewerkster. Toevallig was ik op dat moment nog aan de telefoon (handsfree) met een vriendin die ook heel het gesprek had gehoord. Ze vond het gedrag van de medewerkster namelijk ook ongewenst. Ik ben al 6 keer geholpen via de intercom en op de medewerkster die ik tussen 3:45 en 3:50 had gesproken na, had niemand van de medewerkers mij respectloos behandeld. Nadat ik binnen was had ik andere leden gesproken en ze hebben aangegeven dat ze erg lang moesten wachten via de intercom totdat de medewerkster opnam. Er werd vermeld dat de medwerkster te druk bezig was met Netflixen. Ook al werd ze op dat moment onderbroken via de intercom tijdens het Netflixen, heeft ze niet het recht om de klant onbeschoft te behandelen. Haar gedrag is volstrekt respectloos en onacceptabel. Ze moet blij zijn dat ze werk heeft.

Wanneer dit opgelost wordt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 25 mei 2021 om 08:22 geantwoord

Beste Salah,

Bedankt voor het kenbaar maken van jouw klacht. Dit waarderen wij enorm!

Wat vervelend om te vernemen dat je deze ervaring met ons hebt gehad. Dit kan en mag de bedoeling niet zijn.

Ik heb jouw feedback direct doorgestuurd naar de verantwoordelijke van de betreffende afdeling, om dit onder de aandacht te brengen. Hij/zij zal deze situatie verder oppakken met de betreffende medewerker.

Oprechte excuses voor de situatie welke zich heeft voorgedaan!

Ik hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog andere vragen hebben, dan hoor ik dat graag.

Team Social Basic-Fit

Alle klachten die gemeld zijn door SlahHBsF2021