Klacht: Ongewenst een abonnement aangesmeerd

op 13 juli 2017 over SuperPointStore.com in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik kwam een leuke actie tegen.. een gratis product te bestellen bij super pointstoren.com
Voor niets gaat dus zon op dus heb ik de voorwaarden goed doorgespit.ik zat nergens aanvast en het was compleet kostenloos.

Bevestiging van vrijblijvende punten en bestelling was onder weg.
Tevens kon ik een abonnement aanschaffen of upgraden.
Hier heb ik natuurlijk niets mee gedaan.

Vandaag tot mijn verbazing een factuur van 17 Euro van mijn maandelijkse punten! Die ik niet heb aangevraagd .
Bij navraag krijg ik een uitermate uit de hoogte en arrogante kwast genaamd vinn de telefoon die me dood leuk verteld dat hij dat op z’n computer heeft staan en ik hier ook bevestigingsmail van gehad heb (deze Is nergens te bekeken en heb ik nooit gekregen)

Ronduit belachelijk ik heb dit niet afgesloten bewijs hiervan hebben ze ook niet alleen een overzicht dat hun een mail hebben gestuurd op 29mei

Gewenste Oplossing:

Terug draaien van de factuur

Alle klachten die gemeld zijn door Mammavan3