Klacht: Ongewenst abonnement opgedrongen

op 21 juli 2017 over SuperPointStore.com in de categorie Internetshops - Algemeen

Mijn klacht is dezelfde als die van Mamavan3. Ook ik zag een leuke actie waarbij is gratis en zonder verplichtingen eenmalig een presentje kon ontvangen. Leuk, dacht ik. Echter enige tijd nadat ik het presentje had ontvangen kreeg ik een factuur voor een abonnement. Misverstand, dacht ik. Dus ik reageer direct dat ik geen lid wil zijn van SuperpointStore, nooit gewild. Ik krijg een mail terug dat mijn lidmaatschap met ingang van de volgende periode gestopt zal worden. Nee, antwoord ik. Ik wil helemaal geen lid zijn. Ik wil geen factuur betalen en uit de administratie verwijderd worden. Superpointstore blijft mij echter betaalverzoeken sturen en dreigen met extra incassokosten. Ik blijf reageren dat ik geen lid wil zijn. Als ik tenslotte telefonisch contact opneem krijg ik een zeer onwelwillende man aan de telefoon. Er valt niet te praten. Hij zegt dat ik me heb aangemeld via internet heb aangemeld. Ik ben mij nergens van bewust. Ik heb zeker niet gekozen voor een lidmaatschap. En dit vermeende lidmaatschap is zeker niet door mij bevestigd. Ondertussen gaan de betalingsverzoeken door. Ik voel mij enorm in het nauw gedreven door deze organisatie en buitengewoon onredelijk behandeld. De actie bleek misleidend. Ik ben er van overtuigd dat dit niet klopt.

Ik ben tevreden als de betalingsverzoeken stoppen en mijn gegevens bij SuperPointStore uit het systeem zijn verwijderd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar SuperPointStore.com over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Miep en Truus