Klacht: Ongevraagde verlenging abonnement

op 26 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

een aantal dagen geleden krijg ik onverwachts een brief thuis waarin wordt gemeld dat mijn contributie voor het jaar 2014 is verlengd.

Ik heb mijn lidmaatschap al op 29 januari 2013 per aangetekende brief opgezegd welke effrectief zou worden per 17-3-2013 (de datum waarop mijn abonnement afliep) ik heb netjes een brief ontvangen dat mijn aanvraag in ontvangst is genomen en heb later een bericht ontvangen dat mijn abonnement is gestopt.

Nu is inderdaad op 29-10-2013 2 keer door Privilege geld is geincasseerd; een maal een bedrag van 70 euro, en een maal een bedrag van 35 euro.

verder zoekend zie ik dat per 31-10-2012 voor 80 euro mijn abonnements kosten zijn betaald voor het jaar 2013 tot aan 1-11-2013. aangezien ik tot 17 maart 2013 gebruik heb gemaakt van privilege wens is het resterende bedrag (3 kwartalen van het jaar 2013) terug gestort te krijgen

ik wens de geincasseerde bedragen van 70- + 35 euro terug gestaort te krijgen op de rekening waar het vandaan gehaald is en ik wens 60 euro van het voorgaande jaar terug gestort te krijgen

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Privilege

Heeft op 28 januari 2014 om 14:46 geantwoord

Beste meneer Huygen,

Wij hebben uw opmerkingen over Privilege op 21 januari 2014 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u het lidmaatschap wenst stop te zetten.

In overleg via de mail is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Heeft op 28 januari 2014 om 14:50 geantwoord

Hallo, dit is geen oplossing. op deze manier hoeft u geen geld te betalen terwijl ik al sinds 17 maart 2013 al geen gebruik meer maak van uw diensten. ik kan hier dus niet mee akkoord gaan en wens een stopzetting van alle activiteiten van Privilege, Pretuim, Supieur etc. ik ben er overigens nog steeds niet achter hoe ik bij Privilege terecht ben gekomen; ik heb indertijd alleen IP bellen van Suprieur BV afgenomen.

3 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Privilege beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door Negyuh