Klacht: Ongevraagd onverzekerde iPhone 7

op 08 augustus 2017 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn iPhone blijkt niet verzekerd te zijn.

Heb vorig een iPhone 7 opgehaald en ze vertelden dat er problemen waren om de 7 te verzekeren.
Al mijn telefoons waren voorheen verzekerd, maar nu blijkt dat ik dat later zelf had moeten regelen.

Ik blijk wel een Internetveiligheidspakket te hebben voor een Androidtoestel waar ik nooit om gevraagd heb en blijk ook goedkoop te bellen en te internetten in de EU, ook iets waar ik nooit om gevraagd heb.

Had liever gezien dat die pakketten waar ik niets aan had die 12 euro kostten aan een verzekering gespendeerd waren.

Ben best wel teleurgesteld, ik betaal zo’n 70 euro per maand
, dus een echt goedkoop abonnementje heb ik niet

Gewenste Oplossing:

Dat mijn toestel toch gemaakt wordt

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over KPN Mobiel

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over KPN Mobiel nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door timjonker1