Klacht: Ongevraagd lid

op 28 januari 2014 over Privilege in de categorie Online Veiling

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Tot mijn verbazing ontdekte ik dat ik “lid” zou zijn van Privilege. Er is eind december 2013 (en ook al in 2012) €70 van mijn rekening afgeschreven, zonder dat ik weet dat ik lid zou zijn.

Gewenste Oplossing:

Ik heb al bij de bank aangegeven dat ik wil dat het in 2013 afgeschreven bedrag teruggeboekt wordt. Ik wil ook dat van 2012 terug, waarbij ik van rente afzie. Verder wil ik de garantie dat niet in 2014 weer een dergelijk bedrag wordt afgeschreven.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Privilege over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Privilege in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Privilege een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Privilege

Heeft op 28 januari 2014 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Casimir,

Wij hebben uw opmerkingen over Privilege op 23 januari 2014 ontvangen via klacht.nl. In uw bericht geeft u aan dat u het lidmaatschap wenst te beëindigen.

In telefonisch overleg op 28 januari 2014 is Privilege samen met u tot een oplossing gekomen. Wij zijn blij dat we u van dienst konden zijn.

Met vriendelijke groeten,
Webcare team Privilege

Alle klachten die gemeld zijn door Gerdacas